ام وی ام 110S اسپرت لاکچری

پس از توقف عرضه دوو ماتیز در کرمان‌موتور، مشابه چینی آن با نام ام‌وی‌ام 110 وارد بازار کشورمان شد. این مدل حدود 10 سال بر روی خط تولید قرار داشت تا اینکه در تابستان 1394، مدیران‌خودرو نخستین فیس‌لیفتش را با پسوند S در ایران معرفی کرد؛ خودرویی که علی‌رغم به‌روزرسانی گسترده فنی و بهبود مشخصات ایمنی، همچنان از پیشرانه 3 سیلندر خطی بهره می‌گیرد و رقیب گران‌قیمتی برای پراید به‌عنوان یک خودرو شهری تلقی می‌شود. با این وجود قیمت‌گذاری 110S در نهایت به شکلی انجام شد که این چینی عملا در رده قیمتی خودروهایی نظیر خانواده پژو 405، سمند و 206 قرار گرفت و همین موضوع تاثیر منفی محسوسی در بازار فروش آن داشت. 110S از سال 97 فقط در تیپ «اسپرت لاکچری» و با رنگ‌بندی جدید عرضه شد.

مطالعه متن کامل
اطلاعات خودرو

مشخصات 110S ام وی ام

ابعاد و وزن
    وزن
    936 کیلوگرم
    ابعاد (ارتفاع*عرض*طول)
    1527*1620*3564
اطلاعات فنی موتور
    توضیحات گیربکس
    5 دنده دستی
    نوع گیربکس
    دستی
    حجم موتور
    1000 سی سی
    سیلندر
    3
    سوپاپ
    استاندارد آلایندگی
    شتاب 0-100
    18.7 ثانیه
    سرعت
    138 کیلومتر برساعت
    قدرت
    68 اسب‌بخار
    گشتاور
    93 نیوتن‌متر
اطلاعات فنی خودرو
    نوع شاسی
    هاچ بک مینی
    سیستم تعلیق
    توضیحات دیفرانسیل
    دیفرانسیل جلو
    نوع دیفرانسیل
    تک دیفرانسیل ( 2WD )
اطلاعات سیستم ایمنی
    سیستم ترمز
    ترمز ضدقفل و توزیع نیروی ترمز - ترمز عقب کاسه‌ای
    سیستم ایمنی
    /قفل مرکزی با ریموت / سیستم ضد سرقتABS
    سیستم ایربگ
    ایربگ راننده - ایربگ سرنشین جلو
    مجموع ایربگ
    2
    سیستم کمربند
    سیستم پایداری و الکترونیکی
    ABS
    سیستم پارک
    سنسور عقب
    امکانات ایمنی دیگر
    /قفل مرکزی با ریموت / سیستم ضد سرقتABS
امکانات رفاهی
    سیستم شیشه ها
    گرمکن شیشه عقب - برف پاک کن شیشه عقب
    چرخ ها
    165/60R14
    روشن
    دی‌لایت - مه‌شکن جلو و عقب -
    سیستم آینه ها
    آینه جانبی با تنظیم برقی
    سیستم صندلی ها
    4 حالته دستی
    سیستم صوتی و تصویری
    4 اسپیکر - USB - MP3
    سیستم تهویه
    دستی
    گارانتی
    کنترل کروز
    ندارد
    سانروف
    ندارد
    سایر امکانات رفاهی
    گرمکن شیشه عقب - برف پاک کن شیشه عقب - رنگ‌بندی جدید
دانلود کاتالوگ ام وی ام 110S اسپرت لاکچری
متاسفانه کاتالوگ این خودرو موجود نمی باشد.

اگر این محتوا را نیاز دارید، از طریق فرم تماس به ما به اعلام کنید.

تماس با ما
بررسی قیمت

بررسی قیمت 110S اسپرت لاکچری

هزینه های خودرو

نمودار هزینه های سرویس، نگهداری و مصرف سوخت خودرو 110S اسپرت لاکچری

برای انتخاب یک خودرو مناسب جهت خرید، آگاهی کامل از هزینه های نگهداری، قیمت قطعات و میزان مصرف سوخت آن بسیار مهم می‌باشد. چه بسا بسیاری خودرو دلخواه خود را خریداری کرده ولی بعد از استفاده متوجه هزینه های سرسام آور آن خودرو شده اند. خریداران در انتخاب خودرو می بایستی به هزینه های نگهداری و استفاده خودرو توجه ویژه کنند تا با نوع شغل و میزان درآمدشان متناسب باشد که البته این اطلاعات برای بسیاری از خریداران در دسترس نیست.

در حال حاضر یکی از قسمت های مشاوره ای سایت کاراِف اعلامهزینه های خودرومی باشد که برای اولین بار در ایران این امکان را به افراد می دهد که قبل از خرید خودروی دلخواه خود، هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو در طول مدت گارانتی و هزینه سوخت خودرو را در مدت زمان استفاده از آن را ابتدا محاسبه کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایند.

هزینه های فوق به صورت تقریبی و میانگین برای سرویس و نگهداری یکسال و 20.000 کیلومتر و مصرف سوخت ترکیبی محاسبه شده اند.

نظرات کارشناسان

نظرات فنی کارشناسان کاراف در مورد خودرو ام وی ام 110S

متاسفانه نظر کارشناسی این خودرو موجود نمی باشد.

در صورتی که کارشناس هستید با ورود به پنل خود می توانید نظر کارشناسی خود را درباره این خودرو ثبت کنید

ورود و ثبت نظر
نظرات کاربران

نظرات کاربران در مورد خودرو ام وی ام 110S اسپرت لاکچری

امتیاز کاربران به خودرو ام وی ام 110S اسپرت لاکچری ( 1 نفر )
3.33 / 5 امتیاز کلی
3
طراحی و زیبایی
4
مصرف سوخت
3
راحتي سرنشين
3
امکانات و قابليت ها
3
ارزش خريد نسبت به قيمت
4
شرکت عرضه کننده

شما هم می توانید در مورد این خودرو نظر بدهید.

برای ثبت نظر کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

کاراِف 1399-05-28
ام وی ام 110 اس
  • نقاط قوت
  • مصرف سوخت مناسب ب
  • ابعاد جمع و جور
  • ظاهر به روز و هماهنگ
  • شاسی تقویت شده
  • کیفیتی بهتر از مدل 110
  • هبود ایمنی نسبت به مدل 110
  • نقاط ضعف
  • فرمان‌پذیری
  • بازار دست دوم بد
  • پیشرانه ضعیف
  • داشبورد پلاستیکی
  • پیشرانه ضعیف و کم بازده
  • امکانات بسیار پایین
  • حذف پیشرانه 4 سیلندر
  • پایداری کم

رفتن به بالا