ام وی ام 110S اسپرت لاکچری
پس از توقف عرضه دوو ماتیز در کرمانموتور، مشابه چینی آن با نام امویام 110 وارد بازار کشورمان شد. این مدل حدود 10 سال بر روی خط تولید قرار داشت تا اینکه در تابستان 1394، مدیرانخودرو نخستین فیسلیفتش را با پسوند S در ایران معرفی کرد؛ خودرویی که علیرغم بهروزرسانی گسترده فنی و بهبود مشخصات ایمنی، همچنان از پیشرانه 3 سیلندر خطی بهره میگیرد و رقیب گرانقیمتی برای پراید بهعنوان یک خودرو شهری تلقی میشود. با این وجود قیمتگذاری 110S در نهایت به شکلی انجام شد که این چینی عملا در رده قیمتی خودروهایی نظیر خانواده پژو 405، سمند و 206 قرار گرفت و همین موضوع تاثیر منفی محسوسی در بازار فروش آن داشت. 110S از سال 97 فقط در تیپ «اسپرت لاکچری» و با رنگبندی جدید عرضه شد.

مشخصات 110S ام وی ام
بررسی قیمت 110S اسپرت لاکچری
نمودار هزینه های سرویس، نگهداری و مصرف سوخت خودرو 110S اسپرت لاکچری
برای انتخاب یک خودرو مناسب جهت خرید، آگاهی کامل از هزینه های نگهداری، قیمت قطعات و میزان مصرف سوخت آن بسیار مهم میباشد. چه بسا بسیاری خودرو دلخواه خود را خریداری کرده ولی بعد از استفاده متوجه هزینه های سرسام آور آن خودرو شده اند. خریداران در انتخاب خودرو می بایستی به هزینه های نگهداری و استفاده خودرو توجه ویژه کنند تا با نوع شغل و میزان درآمدشان متناسب باشد که البته این اطلاعات برای بسیاری از خریداران در دسترس نیست.
در حال حاضر یکی از قسمت های مشاوره ای سایت کاراِف اعلامهزینه های خودرومی باشد که برای اولین بار در ایران این امکان را به افراد می دهد که قبل از خرید خودروی دلخواه خود، هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو در طول مدت گارانتی و هزینه سوخت خودرو را در مدت زمان استفاده از آن را ابتدا محاسبه کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایند.
هزینه های فوق به صورت تقریبی و میانگین برای سرویس و نگهداری یکسال و 20.000 کیلومتر و مصرف سوخت ترکیبی محاسبه شده اند.
نظرات فنی کارشناسان کاراف در مورد خودرو ام وی ام 110S
متاسفانه نظر کارشناسی این خودرو موجود نمی باشد.
در صورتی که کارشناس هستید با ورود به پنل خود می توانید نظر کارشناسی خود را درباره این خودرو ثبت کنید
ورود و ثبت نظرنظرات کاربران در مورد خودرو ام وی ام 110S اسپرت لاکچری
شما هم می توانید در مورد این خودرو نظر بدهید.
برای ثبت نظر کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.
- نقاط قوت
- مصرف سوخت مناسب ب
- ابعاد جمع و جور
- ظاهر به روز و هماهنگ
- شاسی تقویت شده
- کیفیتی بهتر از مدل 110
- هبود ایمنی نسبت به مدل 110
- نقاط ضعف
- فرمانپذیری
- بازار دست دوم بد
- پیشرانه ضعیف
- داشبورد پلاستیکی
- پیشرانه ضعیف و کم بازده
- امکانات بسیار پایین
- حذف پیشرانه 4 سیلندر
- پایداری کم