ثبت شکایت

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

واحد رسیدگی و ثبت شکایات


    خدمات سایت کاراِف شامل گارانتی کیفیت می باشد . لذا در صورتی که هرگونه نارضایتی از روند انجام کارشناسی و خدمات و کیفیت آن میتوانید از طریق پنل کاربری خود در سایت در قسمت ارسال تیکت ؛ شکایت خود را مطرح نمایید.

همچنین شماره تماس ها و ایمیل مجموعه نیز پاسخگوی شما خواهند بود.

در صورتی که هر گونه سوالی در مورد خدمات , نحوه سفارش  و هزینه ها و یا شکایتی در مورد کیفیت خدمات یا نحوه برخورد کارشناسان یا پرسنل با شماره تلفن های  02634210003 تماس بگیرید.

(ساعات پاسخگویی تلفنی 8صبح الی 5 بعد از ظهر میباشد)همچنین در ساعات و روز های تعطیل شرکت, از طریق پنل کاربری خود در سایت یا ایمیل info@carf.ir با ما در تماس باشید.