سانگ یانگ تیوولی، مینی کراس جدید کره‌ای

سانگ یانگ تیوولی، مینی کراس جدید کره‌ای
اگر محصولات سانگ یانگ را با ویژگی ساخته شده روی پلتفرم مدل‌های قدیمی مرسدس می‌شناسید، اینک بهتر است با محصول جدید آن که توسط ماهیندرای هند توسعه یافته آشنا شوید. ماهیندرا که شریک و صاحب جدید سانگ یانگ می‌باشد، این مینی کراس‌اوور را برای توسعه بازارهای سانگ یانگ در برنامه تولیدات این شرکت گنجانده است....

اگر محصولات سانگ یانگ را با ویژگی ساخته شده روی پلتفرم مدل‌های قدیمی مرسدس می‌شناسید، اینک بهتر است با محصول جدید آن که توسط ماهیندرای هند توسعه یافته آشنا شوید. ماهیندرا که شریک و صاحب جدید سانگ یانگ می‌باشد، این مینی کراس‌اوور را برای توسعه بازارهای سانگ یانگ در برنامه تولیدات این شرکت گنجانده است.

SsangYong Tivoli 2015
این SUV جمع و جور در دو نسخه کانسپت در نمایشگاه پاریس رونمایی شده بود. اکنون نسخه نهایی و رسمی آن توسط سانگ یانگ رونمایی شده است.

SsangYong Tivoli 2015
این خودرو روی پلتفرم X100 بنیان نهاده شده و از یک طراحی نسبتاً به‌روز و جمع و جور و اسپرتی برخوردار است. قوس گلگیرهای متورم با لبه‌های مشکی، سقف شیب‌دار و چراغ‌های LED

روزتاب یکپارچه با چراغ‌های جلو باعث جذابیت ظاهری آن شده‌اند.

SsangYong Tivoli 2015
در داخل کابین، سیستم تهویه دو ناحیه ای، دوربین دید عقب، سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی و اتصال بلوتوث و هفت ایربگ، نشان از توجه ویژه به این محصول رده پایین سانگ یانگ دارند.

SsangYong Tivoli interior

SsangYong Tivoli dashboard
سانگ یانگ تیوولی با یک موتور چهار سیلندر ۱٫۶ لیتری بنزینی که به تازگی توسعه داده شده، نیرو می‌گیرد. میزان نیروی خروجی این موتور ۱۲۶ اسب بخار و گشتاور آن ۱۵۷ نیوتن متر می‌باشد. دو نوع گیربکس شش سرعته اتوماتیک یا دستی هم برای آن ارائه می‌شوند. متوسط مصرف سوخت در مدل دنده دستی ۸٫۱ لیتر و در مدل اتوماتیک ۸٫۳ لیتر اعلام شده است.

SsangYong Tivoli

SsangYong Tivoli
هدف سانگ یانگ، تولید ۱۰۰ هزار دستگاه از این خودرو در سال است که از این ماه در بازار کره جنوبی و از ماه‌های بعد در بازارهای چین، آمریکای جنوبی و اروپا عرضه می‌گردد.

فیلم خودروی تیولی

نظرات کاربران

یک پاسخ به “سانگ یانگ تیوولی، مینی کراس جدید کره‌ای”

  1. سعید می‌گه:

    سلام .تجربه رانندگی که من از کوراندو دارم را به اطلا ع دوستان توضیح میدم شاید بدر شما بخورد . مددتی هست که نیو کوراندو سوار میشم قبلا نیسان تیانا داشتم وبه نرمی ماشین عادت کردم به نظر من کوراندو با این که شاسی بلند هست بسیار نرم هست پستی بلندیهای خیابانهارا که چه عمدی چه غیره عمدی ایجاد شده را بسیار جالب رد میکند مخصوصا اگر ی کمی با شتاب رد شی توی سینه کشیها واقعا خوب عمل میکنه مخصوصا روی دنده دستی از نظر سرعت وشتاب گیری کم نمیاره برای چند لحظه سرعتش را به ا۱۸۰ رسوندم دلم نیومد بیشتر ماشین را اذیت کنم چون توی دنده ۵ بود بازم حس کردم جا داره که گازش بدم ناکفته نمونه توی دنده اتومات بیشتر از ا۱۶۵ را پر نکرد برای یک شاسی بلند این سرعت بسیار خوب هست کنترل ماشین تا سرعت ۱۵۰ بسیار عالی بود ترمزاشم خوب عمل میکردتوی پیچها کنترل خوبی داشت .. رفتم توی بیابان کوهی تپه مانند پیدا کردم به نظرم ۴۰ تا ۵۵ درج شیب داشد واگر ماشین به صورت بغل روی شیب بودحتما میقلتید خیلی راحت با چهار چرخ محرکش بدون هرز گردی چرخها بالا رفت باورم نمیشد خیلی راحت در شب نور لامپها بد نیست صدای موترش نه تنها ناخشایند نیست بلکه لذت بخشم هست دنده ها توی شتاب گیری خوب عمل میکنه در کل ماشین خوبی هست هر کسی میخواهد بخره اصلا دست دست نکنه ماشینه عالی هست

پاسخ دهید